keskiviikko 14. marraskuuta 2012

:)

Tää päivä on menny ihan vauhdilla ohi! Niin ja vauhdikkaasti se tosiaan alkoikin, heräsin 6:50 kun olis pitäny herätä 5:30. Siinä sitten yritin puolessa tunnissa ehtiä tehdä kaiken sen mihin yleensä kuluu aikaa melkeinpä se kaks tuntia :D Sain kuitenkin yllättyä itteeni, sillä ehdin jotenkin ihmeen kaupalla tehdä kaiken oleellisen ja olin jopa ajoissa töissäkin :D Kiireisen päivän päätteeksi hain postista FB:n salainen ystävä -ringin paketin (eri rinki kun tuo joulurinki, ja joo olen kyllä hurahtanu noihin rinkeihin :D). Paketti oli ihana, tässä kuva:


Se sisälsi Saraellalle bodyn, housut ja jarrusukat (jes, ei ainakaan huomenaamuna tarvii käydä sitä joka aamuista taistelua että mitä tytölle hoitoon päälle ja missä kaikki jarrusukat taas on :D). Typy sai myös HK riisikakkuja, jotka tulivat tarpeeseen heti tänään..sain lannistettua niiden avulla neidin kiukkukohtauksen ;) Ite sain salmiakkia, Marilyn taulun ja kortteja. Oon jostain syystä hullaantunu kaikkeen Marilyn -aiheiseen tavaraan, joten olin ihan myyty tuosta taulusta :P  Sattui hyvin muutenkin kun saan huomenna semmoisen aivan ihanan suihkuverhon mikä on täynnä mustavalkoisia Marilynin kuvia, mmmm <3 Eli taulu varmaan pääsee meidän kph/khh - tiloihin suihkuverhon kaveriksi :) Pitää tosin isäntä vielä pehmittää tuohon ajatukseen, ihmettelen kyllä jos ei niin kauniin naisen kuvat miellytä herran silmää :D 

Huomenna mulla on kauan odotettu vapaapäivä, kovat on odotukset huomiselle sillä neiti on 8-16 hoidossa ja mä voin kerrankin viettää sitä omaa aikaa :) Olis tarkoitus suunnata heti aamusta verhokaupoille, jos vaikka löytyis uutta ilmettä kotiin (mähän en vaihda verhojakaan kun vähintään kerran kuussa uusiin :D). SItten meen kaupungille tuhlaamaan ja tällä kertaa aion ostaa vaan itelleni kaikkea (paitsi jos jokunen joululahja löytyy niin nekin tietty). Mutta siis yleensä mun shoppailussa käy niin että ostan vaan Saraellalle kaikkea ja unohdan itteni kokonaan. SItten sitä ihmettelee aina että miksei mulla oo vaatteita :D 

Odottelen parhaillaan, että pikkuprinsessa nukahtais.. sitten laitan kynttilät palamaan ja otan hetken rennosti :) Oon kyllä ihan kynttiläfriikki, voisin poltella niitä vaikka jatkuvasti. Olis joskus kiva laskea montako tuikkua sitä polttaa vuodessa, jos miettii että mullakin menee se 7-10 tuikkua aina niinä päivinä kun pistän kynttilät palamaan :D 

Mutta palaan asiaan huomenna, katsotaan sitten mitä on tarttunu kaupungilta matkaan :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti