tiistai 15. tammikuuta 2013

Hiuksista asiaa :)

Mulla on nyt siis ollut jo jonkun aikaa operaatio ''hiukset luonnollisemmiksi''.. en jaksa enää näyttää barbilta platinablondeine hiuksineni.. joten ajattelin laittaa tästä lähtien vaan vaaleita raitoja ja nimenomaan kampaajalla, en ala enää ite säätämään tän pehkoni kanssa :D 

Tässä muutamia malleja minkälaiset hiukset olis kivat:


Ihana Kim <3 ja ihanan luonnolliset hiukset :) ehkä vähän vaaleemmat laittasin ite, mutta Kim on niin tumma iholtaanki että sille sopii kyllä nuo hiukset melkeinpä paremmin kun ne sen tummat!



Amanda Bynes, ihanat raidotetut hiukset <3 


Jennifer Aniston, ei olis pahat nuokaan hiukset :) ainakaan juurikasvu ei haittais ja siihenhän mä pyrin!

Tietäis vaan mihin kampaajalle sitä uskaltaa mennä, en tiiä yhtään näitä Oulun kampaamoita.. Yhessä kävin vuos sitten mutta se kun blondas niin hiuksista tuli ihan keltasen oranssit, eli ei sinne paikkaan ainakaan enää :D

Mulla oli teinivuosina oma väri, mihin oli laitettu raitoja.. olisinpa sillon osannu arvostaa sitä tyyliä sillä ny kaduttaa et menin sillon värjäämään hiukset kokonaan, noh kaikkea sitä kai pitää saada kokeilla.. nyt kuitenkin ois tarkotus palata tuohon ekaan tyyliin :) 

Tässä vielä sokerina pohjalla muutama mun mielestä ihan kamala hiustyyli:



Että hyi hyi hyi :D 

nyt kuitenkin lähen huoltamaan tätä omaa pehkoani, nimittäin se kaipaa kipeesti pesua :) 
Kirjottelen lisää tästä tukka-aiheesta vähän myöhemmin kunhan mun operaatio hieman vielä tästä etenee :) 

xoxo, Ssn :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti